en hel vecka

Sorry att vi inte har uppdatrat någonting alls men vi har haft prao och sara är i fjällen nu.
Som sagt så har jag praoat hela vecka på nfk så jag har inte haft tid eller ork att skriva ett inlägg.

Idag var det hoppgrupp, jag var väl nöjd men kunde både gått bättre men även sämre:)

Nu sitter jag med glada felicia, vi blev lite arga att denna låt inte gick vidare till finalen.
sorry att vi inte kan lägga klippet på bloggen men här är länken till låten.

http://www.youtube.com/embed/t_2zFKGQlms

Imorgon dressyrtävling ska försöka skriva ett inlägg i morgon:)



gammal bild men en väldigt saknad ponny vila i frid norton♥♥♥
//FATIMA:)♥
 

/
Postat av: Lina H
2011-02-16 /Allroundryttarna 21:42:08

norton <3<3


Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?