12/7

på förmiddagen så var jag hos min mormor för min morbror var på besök, jag fick ettusen kr bara så där bästa och snällaste morbror han är helt seriöst den bästa morbron man kan ha :)

Snart så ska jag dra till michaela vi ska typ bada och så ska vi till ringsta michaela ska rida moddan :)
Jag ska även sova hos michaela så det blir någ inga mera inlägg idag.



en bild på mig och chess från dm
FOTOGRAF:Pernilla Ringqvist

/
Postat av: tilda
2011-07-14 /Allroundryttarna 15:29:12

vad hände med uppdateringar varje dag?:/ dålig still tycker jag nu har specielt du sagt det flera gånger men du gör det ALDRIG!


Postat av: tilda
2011-07-14 /Allroundryttarna 15:30:34

från och med idag ska jag sluta läsa eran blogg finns ju ända aldrig något att se:( sorry, men jag talar sanning!


Postat av: Anonym
URL: http://alllroundryttarna.blogg.se/ 2011-07-14 /Allroundryttarna 23:00:47

men läs inte bloggen om du inte vill!!


Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?