rubrik?

Jag har varit med michaela alla dessa dagar vi har varit på ringstad så det är därför jag inte har gjort några inlägg dessa dagar sorry.
Men jag har ialla fall haft kul med michaela och jag ska kanske med michalea till ringstad imorgon med :)
Men vet ni jag har äntligen fått en charles owen köpte den av en person ute på ringstad den var använd 3 gånger och jag köpte den för 1500kr och inte en skråma var det på den, gissa om jag blev glad:).

Jag har fått ett paket från hööks och jag tänkte att ni skulle få gissa vad det är i paketet här är alternativen det är 2 saker:

grimma/skor

täcke/ridbyxsor

täcke/grimma






/
Postat av: sara
URL: http://sommarpysen.blogg.se/ 2011-07-15 /Allroundryttarna 13:53:02

täcke/ grimma


Postat av: Malin
2011-07-19 /Allroundryttarna 12:29:52


Postat av: Malin
URL: http://Maalinandersson.devote.se 2011-07-19 /Allroundryttarna 12:31:15

Skor och grimma ? :D


Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?