cirkus :)

Ja snart är det dags för hagebyridklubbs egna jul cirkus. Den kommer att vara den 18 december och är öppen för alla som vil komma. Jag själv kommer att vara med i ett numer som är kadriljen och så kommer jag så klart att vara med i lucia tåget.
I lördags så red måns på derssyr gruppen det gick as bra han gick inte i den formen som han brukade göra utan han böjde mer på halsen och tog upp nacken och trampade på bra med bakbenen. Vi red för Cissi och hon tyckte att det gick väldigt bra för mig och att han så jätte fin ut. Det var nog den bästa gången som jag har ridit på mån och jag hoppas på att jag kommer få ha honom fler gånger för jag älska värkligen att rida honom och så går det så himla bra.
Jag hoppas även på att anna persson kommer att skicka en massa bilder till mig som är tagna från i sommras och lite bilder från km i hoppning
inte en så fin bild på finaste hästen men den får duga
// Sara
/
Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?