det var ett tag sen..... ):

Hallop som rubriken säger så var det ett tag sen och det är för att jag inte har orkat att blogga och har haft mycket i huvudet. Men ska försöka att bättra mig men det är ju inte bara jag som ska blogga på den här bloggen utan också fatima :) så hoppas att hon kan uppdatera lite också så att jag inte känner att jag gör alla besvikna.
Men nu i helgen så ska jag åka till ett öppethus läger på vreta skolan i Lingköping så då kommer jag tyvärr inte kunna blogga men ska se om jag kanske kan göra ett tids inställt inlägg ( om jag kan liste ut hur man gör). Men aja igår så red jag pepsi och det gick faktiskt bra och vi kom upp ganska högt ändå för att vara jag, med tanke på att jag är lite höjd rädd men med Pepsi så vågar jag lite mer än vanligt, lite konstigt bara att det är just henne som jag litar lite mer på men men det är ju bra att jag litar på någon häst i alla fall.
Jag har även varit med på en spökövernattning på stallet som var rentut sagt skit bra :) jag tyckte att det var skit roligt men ändå läskigt.
Måste bara säga att ni MÅSTE lyssna på den här tjejens röst den är helt under bara
// Sara
/
Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?