skola sen HOPPA! :-)

Jag nu sitter jag i skolan och väntar på att få sluta och sen bär det av hem till mamma för att hämta lite saker och kanske vänta på felicia men det vet jag inte om jag orkar för jag är sjukt taggad för dagens hopplektion. Jag ska antagligen ha lottis i och med att jag ska tävla henne på söndag så att jag får träna lite på svängar och tempo vilket kommer nog vara det svåraste för mig om det är något som jag måste fokusera på. Men anu ska jag förtsätta att göra det jag ska annars kommer "fröken" och säger ajabaja ;P
Johanna Lina Fatima Michaela ebba hillevie amanda
hoppas att alla gillar sina länkbilder annars så säg till :-)
//Sara
/
Postat av: Michaela
URL: http://michaelamariaandersson.blogg.se/ 2011-10-13 /Allroundryttarna 21:34:43

byt gärna min :)


Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?