Skola = Jobb !!

jag har inte haft ork eller lust att blogga men kommer att försöka så mycket som jag kan men ni ska inte förvänta er för mycket.
Ehhhh jo jag har sett en film i helgen med mammsen som heter sanktum tror jag att den heter och jag kan verkligen rekommendera filmen för alla men det är 15 års gräns tror jag att det var men jag är inte helt säker.
Min vecka:
Måndag: Us möte
Tisdag: hem och plugga
Onsdag: Rida ( om det är någon som vill fota så är det bara och säga till)
Torsdag: Plugga/ ta det lugnt
Fredag: Stallet
Lördag: Dressyr gruppen ( om det är någon som vill fota så säg till )
Söndag: Stallet
Sä här kommer det att se ut
blid på de fina hästarna :)
//Sara
/
Postat av: Amanda
URL: http://amandajohannas.blogg.se/ 2011-09-12 /Allroundryttarna 22:06:09

SV: Haha, lätt nya modet! ;)


Kommentera här =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?